


Stealth Black

Hitashi Blue
Mamba-R to wszechstronny pakiet aero.
Skonfigurowana do triathlonu Mamba R to precyzyjna maszyna na dzień wyścigu. Nie jest jednak ograniczona do wyścigów triathlonowych na krótkich dystansach. Dzięki odwracalnemu wspornikowi siodła i zgodności szerokości opon do 35 mm, Mamba-R może być skonfigurowana zarówno do jazdy po szosie, jak i w terenie mieszanym. To sprawia, że Mamba-R jest wyjątkowym narzędziem. Sportowcy mogą trenować na szosie, sprintować do mety i łapać KOMS; kiedy nadejdzie czas, mogą dokonać kilku zmian i ścigać się w tri.
Mamba-R doskonale radzi sobie z szybkimi warunkami w każdych warunkach i nadaje się dla kolarzy, którzy stawiają na szybkość i wydajność energetyczną w stosunku do dystansu, ale lubią też jeździć trochę poza utartymi szlakami, aby zrobić te łączniki. Mamba-R jest gotowa do jazdy po wielu terenach, imprezach, a nawet konfiguracjach.
Szosa. Triathlon. All Road.
Najlepsze z wszystkich światów. Mamba-R wykorzystuje wyjątkowe cechy aerodynamiczne Stingera oraz wnioski wyciągnięte z lat pracy nad ramami przeznaczonymi do triathlonu. Obejmowały one w pełni zintegrowane ścieżki kablowe, ścięte i zwężone kształty rur aerodynamicznych, zoptymalizowany profil aerodynamiczny, agresywną geometrię „na nitach”. Wszystko to połączone jest z dobrze opanowanym prowadzeniem, idealnym do przewidywalnych kursów na prostej drodze do zróżnicowanych i nieprzewidywalnych warunków. Wszystko to zostało zastosowane w starannie wyprofilowanym i ułożonym podwoziu i widelcu, które tworzą gładką powierzchnię dla efektywnego przepływu powietrza.

Profile Aero
Eleganckie kształty rur aerodynamicznych wykorzystują ścięte profile powietrzne, które pozwalają Ceepo na płynne połączenie większej aerodynamiki w celu zmniejszenia oporu i turbulencji pod wiatr, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnych wartości sztywności i wagi.

Krótkie i asymetryczne widełki układu napędowego
Transfer mocy jest najważniejszy w kolarstwie wyczynowym i aby go osiągnąć, potrzebny jest sztywny obszar BB. Wszystkie rowery Ceepo mają krótkie, stabilne i asymetryczne widełki napędowe, aby zapewnić maksymalny transfer mocy.

Konstrukcja zgodna z przepisami UCI
Mamba-R to nowa broń Ceepo do rowerów szosowych z homologacją UCI.

Wsporniki podsiodłowe
Obniżone, aerodynamiczne i zgodne z pionem. Wsporniki mają aerodynamiczny kształt, dzięki czemu tył jest szybki i responsywny, a naturalne właściwości absorpcyjne włókna węglowego zmniejszają zmęczenie.

Jednoczęściowy widelec
Integruje się z ramą, tworząc jeden spójny profil poprawiający przepływ powietrza. Spłaszczone szerokie nogi zmniejszają współczynnik kształtu, zwężają się w kierunku osi dla zapewnienia stabilności; zmniejszają opór i turbulencje, szczególnie w warunkach silnego wiatru; zapewniają precyzyjne prowadzenie przy zrównoważonym stosunku masy do sztywności. Koronkowy ogon dodatkowo wygładza przepływ powietrza nad rowerem.

System siodła
Wspornik siodła Wide Range (WRS) to odwracalny wspornik siodła aero, który kładzie nacisk na dostosowanie do indywidualnych potrzeb oraz dużą możliwość regulacji w przód i w tył w rowerach aero szosowych i triathlonowych. Włókno węglowe tworzy komfortowy punkt styku z podłożem, co zmniejsza zmęczenie i ogranicza wibracje. Na szuter, karbon zapewnia komfort i tłumienie drgań; średnica 27,2 zapewnia preferencje w zakresie sztycy podsiodłowej i kompatybilność z sztycą typu dropper. Dopasuj rower do rowerzysty.


Całkowicie nowy, aerodynamiczny, wciąż szybki Next Gen łączy podpisany projekt CEEPO airfoil z rozwiązaniem linkowym Vision/FSA SMR stem + prześwitem na oponę do 35mm dla zintegrowanej, wszechstronnej platformy, która może być używana w wielu konfiguracjach – szosowych, tri i szutrowych. 1x lub 2x.
Lekki. Aero. Wszędzie. W każdej chwili.