


Stealth Black/Hitashi Blue
Stinger jest najpełniejszym przejawem dziedzictwa Ceepo, które opiera się na projektowaniu. To premierowa platforma wyścigowa, skrupulatnie zaprojektowana z myślą o szybkich wyścigach.
Stinger łączy w sobie aerodynamiczne eksperymenty i innowacje z tradycją motocykli szosowych, dostarczając zorientowaną na osiągi platformę do wyścigów szosowych, jakich mało. Jest to superbike o aerodynamicznych osiągach, który zapewnia chirurgiczną precyzję podczas jazdy. To nie jest rower na cały dzień, chyba że planujesz jeździć szybko przez cały dzień. Bardzo. Szybko.
Stinger zapewnia zaawansowaną aerodynamikę, co skutkuje opływowym, dobrze opanowanym doświadczeniem, które łączy klasyczną jakość jazdy na rowerze szosowym z w pełni zintegrowaną konstrukcją aerodynamiczną.
„Na nitach” Podejście Ceepo do projektowania geometrii Stingera dziedziczy cechy z lat projektowania rowerów triathlonowych. To doświadczenie pozwala Ceepo połączyć agresywne pozycjonowanie „na nitach” przy jednoczesnym zapewnieniu zrównoważonego i niezawodnego prowadzenia. Aby to osiągnąć, Ceepo połączyło dramatyczne cechy aerodynamiczne, takie jak ścięty kształt rur aerodynamicznych, z neutralną geometrią szosową, aby zaoferować stabilną, zgodną z przepisami, sztywną i dobrze wyważoną, a jednocześnie niewiarygodnie agresywną platformę wyścigową, zdolną do wprowadzenia wszystkich tych cech w zgrabną harmonię podczas jazdy z prędkością.
Aby stworzyć agresywną pozycję Stingera, która dobrze radzi sobie z prędkością, Ceepo przesunął okno trailowe z 40-60 mm na 50-70 mm i obniżył dolny wspornik o 5 mm. Diabeł tkwi w szczegółach, a te drobne szczegóły przynoszą znaczny wzrost wydajności.
Ogólnym efektem jest rower, który doskonale radzi sobie z prędkością, znika pod kierownicą, wymaga bardzo niewielkiego nakładu pracy do zarządzania i uwalnia rowerzystę od wysiłku tam, gdzie jest on najważniejszy: prędkość i moc.
Wszystkie te udoskonalenia przekładają się na wzrost osiągów w eleganckim i aerodynamicznie dopracowanym opakowaniu. Kiedy jesteś na nitce, Stinger dostarcza Ci mocy, wzmacniając każdy wat w efektywny ruch do przodu. Mówiąc wprost, nowy Stinger jest szybszy na płaskim terenie, lżejszy na podjazdach i ostrzejszy na zjazdach.
Wszystko, czego oczekujesz od nowoczesnego karbonowego roweru szosowego, tylko szybciej.

Integracja ramy i widelca
Szeroki prześwit na opony i zarządzanie kablami są łatwiejsze dzięki prostej 1,5-calowej rurze czołowej. Ukryty jednoczęściowy widelec i rura sterowa to Twoja tajna broń.

Wnęka na bidon
Śruby montażowe są umieszczone tak, aby drugi bidon był wyśrodkowany nisko, w miejscu odpowiednim do dłuższych przejażdżek.

Profile Aero
Eleganckie kształty rur aerodynamicznych wykorzystują ścięte profile powietrzne, które pozwalają Ceepo na płynne połączenie większej aerodynamiki w celu zmniejszenia oporu i turbulencji pod wiatr, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnych wartości sztywności i wagi.

Integracja
Ukryte przewody dla całkowitej integracji aerodynamicznej przodu. Z wewnętrznym prowadzeniem kabli i rozwiązaniami bez kabli, dzięki współpracy z FSA i Token, Ceepo tworzy czyste i aerodynamiczne przody, które wygładzają przepływ powietrza, redukują opór i turbulencje pod wiatr. W niektórych modelach, czyste linie tworzą wolny od załamań interfejs ramy do mocowania toreb na ramie podczas długich przygód.

Karbon
Optimal Strength and Modulus Carbon (OSMC) współpracuje z najnowocześniejszym włóknem węglowym Toray i procesem formowania wewnętrznego, aby stworzyć skomplikowane kształty rur karbonowych. W rezultacie otrzymujemy karbonową ramę o wygładzonych powierzchniach wewnętrznych, eliminującą niedoskonałości i słabe punkty, co poprawia osiągi, wytrzymałość, sztywność i elastyczność. Nie wspominając o niezawodności.

Jednoczęściowy widelec
ntegruje się z ramą, tworząc jeden spójny profil poprawiający przepływ powietrza. Spłaszczone szerokie nogi zmniejszają współczynnik kształtu, zwężają się w kierunku osi dla zapewnienia stabilności; zmniejszają opór i turbulencje, szczególnie w warunkach silnego wiatru; zapewniają precyzyjne prowadzenie przy zrównoważonym stosunku masy do sztywności. Koronkowy ogon dodatkowo wygładza przepływ powietrza nad rowerem.

